PROJECTEN

  • HAN.jpeg

    HOGESCHOOL ARNHEM NIJMEGEN

    Deskundigheidsbevordering

    Liefde voor Leren –

    Overgang mbo-hbo-

    deskundigheidsbevordering team Social Work Deeltijd, 2019

  • de leermeesters.png

    DE LEERMEESTERS

    Deskundigheidsbevordering

    In samenwerking met De Leermeesters,

    workshop beroepsmatig redeneren voor praktijkopleiders van Nedtrain/NS, 2015

  • EXPERTISE CENTRUM BEROEPSONDERWIJS

    Webinar

    Kijk naar het webinar van Expertisecentrum Beroepsonderwijs (ecbo), door Wenja Heusdens & Jeroen Kraan. Van theorie en praktijk naar integrale beroepskennis: Hoe doen studenten dat? 2018

  • EXPERTISE CENTRUM BEROEPSONDERWIJS

    Canon Beroepsonderwijs

    Een competent beroepsbeoefenaar word je niet door een verzameling losse onderdelen te leren. Essentieel is juist om die stukken kennis te verbinden en toe te passen in een beroepscontext. 

  • HU.png

    HOGESCHOOL UTRECHT

    Training reflective practitioner

    Trainig gericht op eigen onderwijspraktijk op basis van kritische reflectie en onderzoeksmatig handelen.

    Hogeschool Utrecht, Faculteit Educatie, Lectoraat Beroepsonderwijs, 2011

  • HU.png

    HOGESCHOOL UTRECHT

    Onderzoekswerkplaats

    Coördinatie Onderzoekswerkplaats 20016-2018.

    In de onderzoekswerkplaats 'Uitvoeren van beroepsonderwijs' wordt gewerkt aan praktijkvraagstukken rondom het begeleiden en leren van studenten in adaptief beroepsonderwijs. 

  • zorgpact.jpeg

    ZORGPACT

    Workshop

    Kennisontwikkeling van studenten in het beroepsonderwijs op het grensvlak van school en de beroepspraktijk. Workshop i.s.m. Ministerie OCW- directie MBO. Landelijke Werkdag Zorgpact, 2016

  • OCW.jpeg

    OCW-Directie mbo

    Presentatie

    Themabijeenkomst mbo: promotieonderzoek naar kennisontwikkeling van studenten in het mbo, op het grensvlak van school en de beroepspraktijk, 2016

  • HU.png

    HOGESCHOOL UTRECHT

    Innovatiearrangement Professional In beeld (PIB)

    Het project heeft onderzocht waaruit het vakmanschap van vmbo docenten bestaat en wat dat betekent voor het opleiden van leraren, 2008-2011

    Trajectum College- Minkema College- Flora College

    Hogeschool Utrecht, Lectoraat Beroepsonderwijs

    Lerarenopleiding Archimedes

  • UNIVERSITEIT UTRECHT

    Seminar

    Organisatie van seminar Prof. dr. David Guile- UCL

    ‘Is het ontwikkelen van beroepskennis en kwestie van contextualiseren, decontextualiseren of recontextualiseren?’ 2018

  • MEDIA FUTURE WEEK

    Case partner

    MFW2015: Designing relevant media applications for society. 

  • POLITIE ACADEMIE

    Kwaliteit seminar

    Bijdrage Kwaliteit Seminar- 2017. Beroepsmatig redeneren. Betekenis geven aan kennis in de beroepspraktijk.

  • VELON

    Prijs beste artikel

    De tweede prijs gewonnen met een artikel in vakblad Tijdschrift voor Lerarenopleiders uit de jaargang 2012.

  • logo-ecbo-mbo-onderzoeksdag-2019.png

    MBO ONDERZOEKSDAG

    Product Manager

    Expert-bijdrage opzet mbo-onderzoeksdagen 2017/2018.

  • ORD 2018

    Nominatie begeleidingsprijs

    Nominatie begeleidingsprijs 2017 Onderwijs Research Dagen 2018/ VOR/ vFO zijn genomineerd: Elly de Bruijn, Liesbeth Baartman, Wenja Heusdens, Anne Khaled, Lisette Munnike & Ilya Zitter.

  • PROFILERING DOCENT BO

    Nominatie kennisproduct

    Nominatie voor kennisproduct 2012. Onderzoeksrapport Profilering van de docent beroepsonderwijs. Uit de voordracht:

    "Het rapport is een mooi voorbeeld van een onderzoek dat direct gekoppeld is aan verbetering van de onderwijspraktijk".

CONTACT

Wenja Heusdens

Tel: +31633180715​

Email: wenja@studio-onderwijs.nl

KvK: 74600036
BTW-id: NL00185204B78

© 2019 by Studio Onderwijs

  • LinkedIn
  • Twitter